.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در هم اندیشی دانشجویان نخبه شاهد وایثارگرمطرح شد ؛
دکتر باقرزاده : ارزش کار شهدای دانشگاهی در پیوند بین علم و ایثار است
شمال نیوز : دبیرهم اندیشی اساتید دانشگاههای آزاد اسلامی مازندران جهاد را تلاش موثر و کار آمد در عرصه عمومی در مقابله با کوششهایی که مخالف و معاند است دانست وگفت: مفهوم مقاومت محور تفکر جهادی مد نظر مقام معظم رهبری است.
دکتر باقرزاده : ارزش کار شهدای دانشگاهی در پیوند بین علم و ایثار است

شمال نیوز : جلسه هم اندیشی دانشجویان نخبه شاهد وایثارگر با روسای دانشگاهها و مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران و شهرستانهای قائم شهر، سوادکوه و جویبار در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد
قائم شهر برگزارشد.
دراین مراسم محمدرضا باقرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدقائم شهر ضمن خیرمقدم و تبریک سالروز تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران به خادمان خانواده شهدا و ایثارگر با حدیثی از حضرت زهرا(ص) که فرمودند: هرکس بندگی خالصانه را به درگاه خداوند تقدیم کند خداوند در مقابل بهترین مصلحتها را برای او نازل می کند صحبت خود را آغاز کرد.
باقرزاده با اشاره به این نکته که شهادت مقام بسیار رفیعی است گفت: بی تردید شهدا و ایثارگران در عرصه زندگی رنگارنگ و پرتلاطم امروزی، رنگ خدایی را ترجیح دادند و خالصانه ترین بندگی ها را به درگاه خداوند انجام دادند و در مقابل نیز خداوند شایسته ترین مصلحتها که شهادت، ایثارگری و جانبازی بود را تقدیمشان کرد.
وی با بیان این نکته که در کشور سلسله معارفی وجود دارند که بعضاً مورد غفلت قرارگرفته اند و از اینرو چه بسا نسل چهارم انقلاب اسلامی از اتفاقات رخ داده خبری نداشته باشندگفت:وظیفه افراد نخبه شاهد و ایثارگر هست که زنجیر اتصال و انتقال باشند و به عنوان محرکهای اجتماع جهت توجه به این ارزشها عمل کنند.
باقرزاده اذعان داشت: برای باز احیاء کردن معارف و ارزشهای مورد غفلت باید از تابلو نخبگی و خبرگی که عامل توجه مردم است کمک بگیریم تا جنبه شعاری را به جنبه شعوری تبدیل کنیم.
دبیرهم اندیشی اساتید دانشگاههای آزاد اسلامی مازندران جهاد را تلاش موثر و کار آمد در عرصه عمومی در مقابله با کوششهایی که مخالف و معاند است دانست وگفت: مفهوم مقاومت محور تفکر جهادی مد نظر مقام معظم رهبری است.
باقرزاده همچنین به جایگاه شهدای دانشگاه اشاره کرد و گفت: ارزش کار شهدا دانشگاهی در پیوند بین علم و ایثار است و افزود: آنها شهیدانی هستند که از روی آگاهی ، اخلاص و بصیرت کامل دراین راه قدم برداشتند.
این مسئول تأکید داشت:حضور نخبگان در فضای عمومی شهرستان و استان با فعالیتهای هماهنگ و یکپارچه و تشکیل این جلسات برای نزدیک شدن تفکرات وهماهنگی بین دانشگاهها تأثیر گذار خواهد بود.
همچینین در این جلسه رضائی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران با اهداء لوح تقدیری از تلاش صادقانه و مومنانه محمدرضا باقرزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدقائم شهر در خصوص خدمت به فرهنگ ایثار و شهادت و بقاء و تداوم آرمانهای شهداء تقدیر و تشکر کرد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.074 seconds.